Prekių grąžinimas
Užsakyta prekė man netinka. Ar galiu ją grąžinti?
Taip, laikrodžius, papuošalus, akinius ir aksesuarus galima grąžinti per 12 mėnesių nuo jų pirkimo.
Daugiau apie prekių grąžinimą per 12 mėnesių laikotarpį galite sužinoti ČIA
Kokios yra prekių grąžinimo sąlygos?
Prekių grąžinimo sąlygos:
-galite grąžinti nenaudotas prekes, įskaitant visus priedus, kuriuos gavote iš mūsų
- prekių grąžinimo atveju susisiekti su mumis nereikia. Jums reikės tik užpildyti sutarties atsisakymo formą ir įdėti ją į siuntą, kurią mums atgal išsiųsite
- Jūs atsakote už siuntą, kurią mums siunčiate, iki to laiko, kol mes ją gausime. Rekomenduojame siuntą apdrausti
- grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, ant jos turi būti visos originalios etiketės ir priedai ir ji negali būti naudota
- siuntos grąžinimo išlaidos tenka klientui
- nepriimame siuntų už kurias norite, kad sumokėtume grynaisiais pinigais po jų grąžinimo
- mes grąžiname pinigus tokiu būdu, kokiu jūs sumokėjote. Jei sumokėjote grynaisiais siuntos pristatymo metu, pinigus grąžinsime į jūsų banko sąskaitą.
Kiek ilgai užtruks pinigų grąžinimas man?
Pinigai bus grąžinti ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinamos siuntos gavimo prekių grąžinimui skirtu adresu.
Tačiau tai yra maksimalus laiko limitas. Paprastai pinigų grąžinimas bus atliekamas daug anksčiau. Jokiu būdu pinigų grąžinimo neatidedame, iš klientų gautas siuntas tvarkome nedelsdami.
Siuntą jums grąžinau, tačiau pinigai man nebuvo grąžinti. Ką turėčiau daryti?
Kreipkitės į mūsų Klientų aptarnavimo tarnybą. Praneškite siuntos numerį ir užsakymo numerį. Mes tuoj pat patikrinsime, ar gavome jūsų siuntą.
Ką daryti jei gavau pažeistas prekes?
Labai atsiprašome, jei taip atsitiks. Prieš išsiųsdami, mes kruopščiai tikriname kiekvieną prekę ir darome viską, ką galime, kad taip neatsitiktų.
Jei gavote pažeistą prekę, pirmiausia susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba. Būtinai nurodykite užsakymo numerį ir apibūdinkite pažeidimą.
Tuo atveju, jei prekė tikrai pažeista ar nekokybiška, mes kompensuosime visas išlaidas, susijusias su prekių siuntimu mums, ir nedelsdami atsiųsime jums puikios būklės naują prekę.
Ką daryti jei gavau kitą prekę nei kad užsakiau?
Labai atsiprašome, jei taip atsitiko. Prieš išsiųsdami, mes kruopščiai tikriname kiekvieną prekę ir darome viską, ką galime, kad taip neatsitiktų.
Jei gavote kitą prekę nei užsisakėte, pirmiausia susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba. Būtinai nurodykite savo užsakymo numerį. Mes savo ruožtu pasiūlysime optimaliausią būdą, kad galėtumėte kuo greičiau įsigyti reikiamą prekę.
Kur galiu rasti prekių grąžinimui skirtą formą?
Grąžinimo formą galite atsisiųsti ČIA.
Ar galiu prekes grąžinti asmeniškai?
Ne. Asmeniškai prekių grąžinti negalima.
Kokiu adresu prekės grąžinamos:
Jei norite grąžinti ar pakeisti prekes, tai galite padaryti nemokamai. Užsisakykite etiketę prekių grąžinimui mūsų sąskaita ČIA.
Atsisiųskite formas: Sutarties atšaukimo forma | Prekių pakeitimo forma
Prekių pakeitimas
Ar galiu prekes pakeisti?
Taip, laikrodžius, papuošalus, akinius ir aksesuarus galite pakeisti per 14 dienų nuo jų gavimo.
Kokios yra prekių keitimo sąlygos?
Prekių keitimo sąlygos:
- galite pakeisti nenaudotas prekes, įskaitant visus priedus, kuriuos gavote iš mūsų
- prekių keitimo atveju susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba, kad mes galėtume Jums rezervuoti prekes, į kurias norite pakeisti. Jums reikės užpildyti Prekių keitimo formą įdėti ją į siuntą, kurią mums atgal išsiųsite
- Jūs atsakote už siuntą, kurią mums siunčiate, iki to laiko, kol mes ją gausime. Rekomenduojame siuntą apdrausti.
- prekė turi būti grąžinta originalioje pakuotėje, turėti visas originalias etiketes ir priedus, prekė negali būti naudota
- siuntos grąžinimo išlaidos tenka klientui
- nepriimame siuntų už kurias norite po jų grąžinimo, kad sumokėtume grynaisiais pinigais
Ar galiu prekių keitimą paspartinti?
Taip. Išsiųskite naują užsakymą naujai prekei ir grąžinkite keitimui skirtą prekę. Naują užsakymą sutvarkysime įprastu būdu ir grąžinsime jums pinigus už grąžinamą prekę.
Ką turiu daryti, jei noriu pakeisti užsakytą prekę?
Turite dvi galimybes:
1. Norėdami pakeisti gautą prekę grąžinkite ją išsiųsdami mūsų adresu ir pridėkite Prekių keitimo formą. Priėmę ir patikrinę grąžintą prekę išsiųsime Jums naują. Priklausomai nuo kainos, Jūs sumokėsite skirtumą arba mes grąžinsime kainos skirtumą.
2. Atsiųskite naują užsakymą, kurį sutvarkysime įprastu būdu. Gautą prekę išsiųskite mūsų adresu ir pridėkite Sutarties atsisakymo formą. Mes Jums grąžinsime už prekę sumokėtus pinigus.
Ką daryti jeigu pakeistos prekės kaina yra kita?
Jeigu naujos prekės kaina yra didesnės vertės nei grąžinamos, turite sumokėti kainos skirtumą. Jeigu naujos prekės kaina yra mažesnė, kainos skirtumą Jums grąžinsime.
Ar galima prekę pakeisti asmeniškai?
Ne. Asmeniškai prekės pakeisti negalima.
Koks yra prekių keitimo adresas:
Jei norite grąžinti ar pakeisti prekes, tai galite padaryti nemokamai. Užsisakykite etiketę prekių grąžinimui mūsų sąskaita ČIA.
Atsisiųskite formas: Sutarties atšaukimo forma | Prekių pakeitimo forma