Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.
Neradote atsakymo į jūsų klausimą? Mes, mielai Jums padėsime asmeniškai.
Yra keli susisiekimo su mumis būdai. Galite naudoti el. pašto adresą arba kontaktinę formą.
Mūsų parama klientams yra Jums teikiama darbo dienomis nuo 08:30 iki 15:30
el.pašto adresas: info@irisimo.lt
Prekių užsakymas
Kaip užsakyti prekes?
Prekes galite užsakyti keliais būdais:
1. Per mūsų svetainę. Įdėkite pasirinktą prekę į krepšelį paspaudę mygtuką Į KREPŠELĮ, po to tęskite pirkimo procedūrą prekių krepšelyje. Išsiuntę užsakymą gausite automatiškai el.pašto žinutę apie užsakymo priėmimą
2. el.pašto adresas: info@irisimo.lt
Ką daryti jeigu negavau užsakymą patvirtinančios elektroninės žinutės – ar yra viskas gerai?
Jums nereikia jaudintis. Jeigu atlikote pirkimo procedūrą ir užbaigėte užsakymą prekių krepšelyje, mes užsakymą esame sėkmingai užregistravę.
Jeigu savo el. pašto dėžutėje neradote užsakymo patvirtinimo, prašome patikrinti Šlamšto skyrelį (SPAM) arba kitus skyrelius, pavyzdžiui Reklamų ir panašiai.
Jeigu net viską patikrinę neradote jūsų užsakymo elektroninio patvirtinimo, tikriausiai kažkur yra klaida. Gali būti, kad pildydami duomenis pirkinių krepšelio procedūroje padarėte klaidą ir užsakymas nebuvo išsiųstas arba įvedėte neteisingą el. pašto adresą. Tokiu atveju, tiesiog susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba ir sužinokite kas nutiko.
Noriu pakeisti savo užsakymą. Kaip tai padaryti?
Jei norite pakeisti savo užsakymą po jo išsiuntimo (pakeisti užsakytą prekę, pakeisti pristatymo adresą, mokėjimo metodą ir pan.), prašome, susisiekite su mumis.
Jeigu užsakymas dar nebuvo išsiųstas, atliksime pakeitimus.
Jeigu užsakymas jau buvo išsiųstas, apgailestaujame, tokiu atveju mes negalime atlikti jokių pakeitimų.
Ar galiu atšaukti užsakymą?
Žinoma!
Jeigu užsakymas dar nebuvo išsiųstas, tiesiog susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu arba telefonu. Jeigu už užsakymą jau sumokėjote (banko pavedimu, kreditine kortele ar „PayPal“), mes Jums grąžinsime jūsų pinigus tuo pačiu būdu. Šis procesas trunka 2–4 darbo dienas.
Sąskaita-faktūra gausiu su siunta?
Ne. Sąskaitą-faktūrą gausite el.paštu kaip priedą po Jūsų užsakymo išsiuntimo. Tai yra visavertis mokesčių dokumentas ir prireikus jį galėsite išsispausdinti.
Ką daryti, jei gavau pažeistas prekes?
Labai atsiprašome, jei taip atsitiks. Prieš išsiųsdami prekę, mes kruopščiai ją patikriname ir darome viską, ką galime, kad taip neatsitiktų.
Jeigu gavote pažeistą prekę, pirmiausia susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba. Būtinai nurodykite užsakymo numerį ir pateikite žalos aprašymą.
Tuo atveju, jeigu prekė yra tikrai pažeista ar nekokybiška, mes Jums kompensuosime visas išlaidas, susijusias su prekių siuntimu mums, ir nedelsdami atsiųsime jums puikios būklės naują prekę.
Ką daryti, jei gavau kitą prekę nei užsisakiau?
Apgailestaujame, jei taip atsitiks. Atidžiai tikriname kiekvieną prekę prieš išsiųsdami ir darome viską, ką galime, kad taip neatsitiktų.
Jeigu gavote kitą prekę nei kad užsisakėte, pirmiausia susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba. Būtinai nurodykite savo užsakymo numerį. Mes savo ruožtu pasiūlysime optimaliausią būdą, kad savo prekę gautumėte kuo greičiau.
Noriu pirkti firmos vardu, ar tai yra galima?
Taip. Galima pirkti firmai. Tiesiog pirkinių krepšelyje pasirinkite „Pirkti firmai“ ir užpildykite reikiamą informaciją.
Kaip prekės yra supakuotos?
Visos prekės, kurias rasite mūsų pasiūlyme, bus pristatytos originalioje gamintojo pakuotėje. Tai gali būti dėžutė, krepšys arba maišelis. Tai priklauso nuo gaminio tipo ir gamintojo originalios pakuotės.
Transportas ir pristatymas
Koks yra pristatymo laikas?
Visos sandėlyje esančios prekės bus išsiųstos jūsų užsakymo gavimo dieną (iki 13:00). Pristatymas per 3-4 darbo dienas nuo išsiuntimo.
Jeigu prekių šiuo metu sandėlyje nėra, pristatymas užtruks ilgiau, paprastai 1-2 darbo dienas. Kiekvienos prekės pristatymo data yra išsamiai nurodoma. Retais atvejais pristatymas gali būti pratęstas, gali užtrukti ilgiau, nei yra nurodyta jo pristatymo data. Tokiu atveju mes nedelsdami informuojame klientą apie naują pristatymo datą.
Kokiu būdu pristatote?
Mes siūlome kelis pristatymo būdus:
Pristatote ir į užsienį?
Taip, mes pristatome visoje Europos Sąjungos teritorijoje. Nepristatome už Europos Sąjungos ribų.
Ar galiu pakeisti pristatymo adresą, kurį nurodžiau užsakyme?
Jeigu siunta dar nebuvo išsiųsta, jums reikia susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba.
Jeigu siunta jau buvo išsiųsta, adreso pakeisti nebeįmanoma. Rekomenduojame susisiekti su kurjeriu, kuris gabena jūsų siuntą ir susitarti dėl adreso pakeitimo.
Jei siunta pristatoma į jos išdavimo vietą, mes negalime pakeisti adreso po to, kai ji buvo išsiųsta.
Negaliu atsiimti siuntos, ką turėčiau daryti?
Siuntos pristatymo į išdavimo vietą atveju ji saugoma paprastai 5–7 dienas. Todėl jums siuntos nereikia atsiimti tą pačią dieną, kurią gavote pranešimą dėl siuntos paruošimo išdavimui.
Kurjerių įmonės informuoja klientą apie pristatymo dieną iš anksto el. paštu arba SMS žinute. Jei pristatymo data jums nėra patogi, rekomenduojame susisiekti tiesiogiai su kurjerio bendrove arba kurjeriu ir susitarti dėl kitos pristatymo datos.
Ką daryti, jeigu siuntos iš kurjerio nepaimsiu arba nepaimsiu jos iš išdavimo vietos per nustatytą išdavimo terminą?
Išdavimo vietos atveju siuntos atsiėmimo terminas paprastai būna 5–7 dienos. Todėl jums siuntos nereikia atsiimti tą pačią dieną, kurią gavote pranešimą dėl siuntos paruošimo išdavimui.
Kurjerių įmonės informuoja klientą apie pristatymą iš anksto, prieš vieną dieną el. paštu arba SMS žinute. Jei pristatymo data jums netinka, rekomenduojame susisiekti tiesiogiai su kurjeriu ir susitarti dėl kito pristatymo termino.
Jeigu nepaisant to, Jums vis tiek nepavyks siuntos atsiimti, ji bus mums grąžinta. Jeigu Jus domina siuntos pakartotinis išsiuntimas, tiesiog susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.
Mokėjimo būdai
Kokiu būdu galiu sumokėti už užsakymą?
Už užsakymą galite atsiskaityti internetu arba grynaisiais pinigais atsiimdami siuntą. Mokėjimui negrynaisiais pinigais turime saugią paslaugų teikėjo mokėjimo sistemą, naudojančią pažangiausias technologijas asmens duomenų apsaugos srityje bei apsaugą, kuri pašalina piktnaudžiavimo galimybes.
Galite pasirinkti iš šių mokėjimo būdų:
Atsiskaitymas grynaisiais pinigais yra apmokestintas suma: 0,95 €
Kodėl tarp mokėjimo būdų nematau atsiskaitymo grynaisiais pinigais?
Jeigu prekių krepšelyje neįmanoma pasirinkti atsiskaitymo grynaisiais pinigais būdo, tai reiškia, kad Jūsų užsakyto produkto vertė yra didesnė už vežėjo atsiskaitymui po pristatymo nustatytą maksimalią grynųjų pinigų sumą.
Galite atsiskaityti vienu iš atsiskaitymo negrynaisiais pinigais būdu.
Ar galiu pirkti atsiskaitant dalimis?
Ne, prekių pirkti išsimokėtinai negalima.
Prekių grąžinimas
Užsakyta prekė man netinka. Ar galiu ją grąžinti?
Taip, laikrodžius, papuošalus, akinius ir aksesuarus galima grąžinti per 12 mėnesių nuo jų pirkimo.
Daugiau apie prekių grąžinimą per 12 mėnesių laikotarpį galite sužinoti ČIA
Kokios yra prekių grąžinimo sąlygos?
Prekių grąžinimo sąlygos:
-galite grąžinti nenaudotas prekes, įskaitant visus priedus, kuriuos gavote iš mūsų
- prekių grąžinimo atveju susisiekti su mumis nereikia. Jums reikės tik užpildyti sutarties atsisakymo formą ir įdėti ją į siuntą, kurią mums atgal išsiųsite
- Jūs atsakote už siuntą, kurią mums siunčiate, iki to laiko, kol mes ją gausime. Rekomenduojame siuntą apdrausti
- grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, ant jos turi būti visos originalios etiketės ir priedai ir ji negali būti naudota
- siuntos grąžinimo išlaidos tenka klientui
- nepriimame siuntų už kurias norite, kad sumokėtume grynaisiais pinigais po jų grąžinimo
- mes grąžiname pinigus tokiu būdu, kokiu jūs sumokėjote. Jei sumokėjote grynaisiais siuntos pristatymo metu, pinigus grąžinsime į jūsų banko sąskaitą.
Ar galiu užsakytą prekę pakeisti?
Taip. Daugiau informacijos apie prekės keitimą rasite ČIA.
Kiek ilgai užtruks pinigų grąžinimas man?
Pinigai bus grąžinti ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinamos siuntos gavimo prekių grąžinimui skirtu adresu.
Tačiau tai yra maksimalus laiko limitas. Paprastai pinigų grąžinimas bus atliekamas daug anksčiau. Jokiu būdu pinigų grąžinimo neatidedame, iš klientų gautas siuntas tvarkome nedelsdami.
Siuntą jums grąžinau, tačiau pinigai man nebuvo grąžinti. Ką turėčiau daryti?
Kreipkitės į mūsų Klientų aptarnavimo tarnybą. Praneškite siuntos numerį ir užsakymo numerį. Mes tuoj pat patikrinsime, ar gavome jūsų siuntą.
Ką daryti jei gavau pažeistas prekes?
Labai atsiprašome, jei taip atsitiks. Prieš išsiųsdami, mes kruopščiai tikriname kiekvieną prekę ir darome viską, ką galime, kad taip neatsitiktų.
Jei gavote pažeistą prekę, pirmiausia susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba. Būtinai nurodykite užsakymo numerį ir apibūdinkite pažeidimą.
Tuo atveju, jei prekė tikrai pažeista ar nekokybiška, mes kompensuosime visas išlaidas, susijusias su prekių siuntimu mums, ir nedelsdami atsiųsime jums puikios būklės naują prekę.
Ką daryti jei gavau kitą prekę nei kad užsakiau?
Labai atsiprašome, jei taip atsitiko. Prieš išsiųsdami, mes kruopščiai tikriname kiekvieną prekę ir darome viską, ką galime, kad taip neatsitiktų.
Jei gavote kitą prekę nei užsisakėte, pirmiausia susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba. Būtinai nurodykite savo užsakymo numerį. Mes savo ruožtu pasiūlysime optimaliausią būdą, kad galėtumėte kuo greičiau įsigyti reikiamą prekę.
Kur galiu rasti prekių grąžinimui skirtą formą?
Grąžinimo formą galite atsisiųsti ČIA.
Ar galiu prekes grąžinti asmeniškai?
Ne. Asmeniškai prekių grąžinti negalima.
Kokiu adresu turėčiau siųsti prekes?:
Jei norite grąžinti ar pakeisti prekes, tai galite padaryti nemokamai. Užsisakykite etiketę prekių grąžinimui mūsų sąskaita ČIA.
Atsisiųskite formas: Sutarties atšaukimo forma | Prekių pakeitimo forma
Prekių pakeitimas
Ar galiu prekes pakeisti?
Taip, laikrodžius, papuošalus, akinius ir aksesuarus galite pakeisti per 14 dienų nuo jų gavimo.
Kokios yra prekių keitimo sąlygos?
Prekių keitimo sąlygos:
- galite pakeisti nenaudotas prekes, įskaitant visus priedus, kuriuos gavote iš mūsų
- prekių keitimo atveju susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba, kad mes galėtume Jums rezervuoti prekes, į kurias norite pakeisti. Jums reikės užpildyti Prekių keitimo formą įdėti ją į siuntą, kurią mums atgal išsiųsite
- Jūs atsakote už siuntą, kurią mums siunčiate, iki to laiko, kol mes ją gausime. Rekomenduojame siuntą apdrausti.
- prekė turi būti grąžinta originalioje pakuotėje, turėti visas originalias etiketes ir priedus, prekė negali būti naudota
- siuntos grąžinimo išlaidos tenka klientui
- nepriimame siuntų už kurias norite po jų grąžinimo, kad sumokėtume grynaisiais pinigais
Ar galiu prekių keitimą paspartinti?
Taip. Išsiųskite naują užsakymą naujai prekei ir grąžinkite keitimui skirtą prekę. Naują užsakymą sutvarkysime įprastu būdu ir grąžinsime jums pinigus už grąžinamą prekę. Daugiau apie prekių grąžinimą galite rasti ČIA.
Ką turiu daryti, jei noriu pakeisti užsakytą prekę?
Turite dvi galimybes:
1. Norėdami pakeisti gautą prekę grąžinkite ją išsiųsdami mūsų adresu ir pridėkite Prekių keitimo formą. Priėmę ir patikrinę grąžintą prekę išsiųsime Jums naują. Priklausomai nuo kainos, Jūs sumokėsite skirtumą arba mes grąžinsime kainos skirtumą.
2. Atsiųskite naują užsakymą, kurį sutvarkysime įprastu būdu. Gautą prekę išsiųskite mūsų adresu ir pridėkite Sutarties atsisakymo formą. Mes Jums grąžinsime už prekę sumokėtus pinigus.
Ką daryti jeigu pakeistos prekės kaina yra kita?
Jeigu naujos prekės kaina yra didesnės vertės nei grąžinamos, turite sumokėti kainos skirtumą. Jeigu naujos prekės kaina yra mažesnė, kainos skirtumą Jums grąžinsime.
Ar galima prekę pakeisti asmeniškai?
Ne. Asmeniškai prekės pakeisti negalima.
Kokiu adresu turėčiau siųsti prekes?:
Jei norite grąžinti ar pakeisti prekes, tai galite padaryti nemokamai. Užsisakykite etiketę prekių grąžinimui mūsų sąskaita ČIA.
Atsisiųskite formas: Sutarties atšaukimo forma | Prekių pakeitimo forma
Pretenzijų teikimas
Kokios yra pretenzijų teikimo sąlygos?
Pretenzijų teikimo tvarką rasite ČIA.
Noriu dėl prekės pateikti pretenziją. Ką turiu daryti?
Jei norite gaminiui teikti pretenziją, tęskite pretenzijos teikimą online ČIA.
Išsiuntę pretenzijos formą, užsisakykite etiketę nemokamam prekių grąžinimui ČIA .
Kontaktai
Mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba yra čia kiekvieną darbo dieną.
Visus Jūsų klausimus stengiamės išspręsti kuo greičiau, neilgiau kaip per 24 valandas.
El. pašto adresas: info@irisimo.lt
Adresas korespondencijai (adresas prekės grąžinimui, keitimui arba pretenzijai):
IRISIMO s. r. o.
Bystricka cesta 5633/16A
034 01 Ruzomberok
Slovakija
Atsiskaitymo adresas:
IRISIMO s. r. o.
Bystricka cesta 5633/16A
034 01 Ruzomberok
Slovakija
PVM kodas: SK2023439979