Transportas ir pristatymas
Koks yra pristatymo laikas?
Visos sandėlyje esančios prekės bus išsiųstos jūsų užsakymo gavimo dieną (iki 13:00). Pristatymas per 3-4 darbo dienas nuo išsiuntimo.
Jeigu prekių šiuo metu sandėlyje nėra, pristatymas užtruks ilgiau, paprastai 1-2 darbo dienas. Kiekvienos prekės pristatymo data yra išsamiai nurodoma. Retais atvejais pristatymas gali būti pratęstas, gali užtrukti ilgiau, nei yra nurodyta jo pristatymo data. Tokiu atveju mes nedelsdami informuojame klientą apie naują pristatymo datą.
Kokiu būdu pristatote?
Mes siūlome kelis pristatymo būdus:
Pristatote ir į užsienį?
Taip, mes pristatome visoje Europos Sąjungos teritorijoje. Nepristatome už Europos Sąjungos ribų.
Ar galiu pakeisti pristatymo adresą, kurį nurodžiau užsakyme?
Jeigu siunta dar nebuvo išsiųsta, jums reikia susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba.
Jeigu siunta jau buvo išsiųsta, adreso pakeisti nebeįmanoma. Rekomenduojame susisiekti su kurjeriu, kuris gabena jūsų siuntą ir susitarti dėl adreso pakeitimo.
Jei siunta pristatoma į jos išdavimo vietą, mes negalime pakeisti adreso po to, kai ji buvo išsiųsta.
Negaliu atsiimti siuntos, ką turėčiau daryti?
Siuntos pristatymo į išdavimo vietą atveju ji saugoma paprastai 5–7 dienas. Todėl jums siuntos nereikia atsiimti tą pačią dieną, kurią gavote pranešimą dėl siuntos paruošimo išdavimui.
Kurjerių įmonės informuoja klientą apie pristatymo dieną iš anksto el. paštu arba SMS žinute. Jei pristatymo data jums nėra patogi, rekomenduojame susisiekti tiesiogiai su kurjerio bendrove arba kurjeriu ir susitarti dėl kitos pristatymo datos.
Ką daryti, jeigu siuntos iš kurjerio nepaimsiu arba nepaimsiu jos iš išdavimo vietos per nustatytą išdavimo terminą?
Išdavimo vietos atveju siuntos atsiėmimo terminas paprastai būna 5–7 dienos. Todėl jums siuntos nereikia atsiimti tą pačią dieną, kurią gavote pranešimą dėl siuntos paruošimo išdavimui.
Kurjerių įmonės informuoja klientą apie pristatymą iš anksto, prieš vieną dieną el. paštu arba SMS žinute. Jei pristatymo data jums netinka, rekomenduojame susisiekti tiesiogiai su kurjeriu ir susitarti dėl kito pristatymo termino.
Jeigu nepaisant to, Jums vis tiek nepavyks siuntos atsiimti, ji bus mums grąžinta. Jeigu Jus domina siuntos pakartotinis išsiuntimas, tiesiog susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.
Mokėjimo būdai
Kokiu būdu galiu sumokėti už užsakymą?
Už užsakymą galite atsiskaityti internetu arba grynaisiais pinigais atsiimdami siuntą. Mokėjimui negrynaisiais pinigais turime saugią paslaugų teikėjo mokėjimo sistemą, naudojančią pažangiausias technologijas asmens duomenų apsaugos srityje bei apsaugą, kuri pašalina piktnaudžiavimo galimybes.
Galite pasirinkti iš šių mokėjimo būdų:
Atsiskaitymas grynaisiais pinigais yra apmokestintas suma: 0,95 €
Kodėl tarp mokėjimo būdų nematau atsiskaitymo grynaisiais pinigais?
Jeigu prekių krepšelyje neįmanoma pasirinkti atsiskaitymo grynaisiais pinigais būdo, tai reiškia, kad Jūsų užsakyto produkto vertė yra didesnė už vežėjo atsiskaitymui po pristatymo nustatytą maksimalią grynųjų pinigų sumą.
Galite atsiskaityti vienu iš atsiskaitymo negrynaisiais pinigais būdu.
Ar galiu pirkti atsiskaitant dalimis?
Ne, prekių pirkti išsimokėtinai negalima.