„Arnette“ yra Kalifornijos dizainerių sukurtas akinių prekės ženklas, kurio tikslas – sudominti jaunus žmones su aktyviu ir atsipalaidavusiu požiūriu į gyvenimą. Vadovaujantis Creed dvasia - Vienintelis teisingas būdas d Skaityti daugiau...
„Arnette“ yra Kalifornijos dizainerių sukurtas akinių prekės ženklas, kurio tikslas – sudominti jaunus žmones su aktyviu ir atsipalaidavusiu požiūriu į gyvenimą. Vadovaujantis Creed dvasia - Vienintelis teisingas būdas daryti viską taip, kaip norite- taip Orange County kuriami nekonforminio stiliaus akiniai, kurie dėka įkvepiančių ambasadorių, patrauklūs ne tik šalių, kuriose stiprus banglenčių sportas ir čiuožimas bendruomenei. Trys influenceriai, dirbantys su Arnette prekės ženklu, nesvarbu, ar tai Billie Eilish, Justinas Bieberis ar naujausias Zaynas, apibūdinami trimis žodžiais: jauni, nepagarbūs, kūrybingi. Ši karta labiau nei bet kuri kita didžiuojasi savo individualumu, o tai, ką jie dėvi, yra tikra jų pačių išraiška. Arnette akiniai yra puikus partneris paverčiant savo vizijas ekstravagantišku aksesuaru. Ir nors dėl Italijos konglomerato „Luxottica“ kilmės prekės ženklas vis labiau įgauna pasaulinį matmenį, jis vis dar atitinka jaunimo kultūrą, muziką, meną ir vandens sportą. Ilgametis Arnette įsipareigojimas konkrečiai aplinkai ženkliai padėjo jai tapti lengvai atpažįstamu simboliu, turinčiu puikią reputaciją. Pagrindinis nuopelnas gali būti priskirtas kelių modelių ir stilių akiniams, tokiems kaip Black Dog, Catfish, Raven ir naujausias Tall Boy, Fire Drill, Dropout ar Witch Doctor. Čia rasite originalius, ikoniškus rėmus, kurių savybės pagrįstos kokybiškomis medžiagomis ir dėmesiu detalėms. Arnette akinių dizaine nepakeičiamą vietą užima itin patvarūs polikarbonato lęšiai – idealiai tinkantys veiksmo sportui, rankų darbo ekologiškas bioacetatas ir A.C.E.S. sistema, leidžianti derinti rėmelius su skirtingais lęšiais. Pagrindiniai atributai taip pat yra išskirtinės formos ir spalvos, kurios vėlgi skirtos tūkstantmečiams ir Z kartos klientams.
...mažiau